Els artesans del Palau de Mar han protagonitzat aquest matí la primera manifestació contra els venedors ambulants il·legals, els manters, que s’ha realitzat a Barcelona.
“Nosaltres també som immigrants i els manters envaeixen el nostre espai i ens impedeixen treballar.
Els artesans s’han col·locat davant de l’Ajuntament i amb el crit de “no a la venda il·legal” han intentat fer arribar les seves peticions.
El col·lectiu d’artesans és reduït, però això no ha evitat que 30 persones es concentressin a la plaça de Sant Jaume exigint una solució al problema.
Des de llavors, viu amb la por al cos i ha decidit abandonar les vendes en aquesta zona del litoral barceloní.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/26/catalunya/1464261420_596824.html
