El 2013, i després de la celebració de la primera gran Diada, Mas va intensificar els viatges a l’exterior i es va reunir a Brussel·les amb diversos comissaris europeus.
La Generalitat sosté que en aquest viatge institucional no figuren contactes amb dirigents de la UE perquè respon a una invitació dels dirigents d’aquesta regió belga.
Tant Flandes com Catalunya volen continuar sent membres de la Unió Europea i això pot presentar problemes”, assegura Bracke.
Igual com aquest dirigent, el president del Parlament flamenc, Geert Bourgeois, tampoc no rebrà Puigdemont a la seu de Brussel·les.
Es tracta de Bart de Wever, el president de la N-VA, partit majoritari a Flandes i el que té més pes al Govern federal.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/29/catalunya/1461955820_898985.html
