«En més de 20 anys he sentit una hostilitat institucional, al costat de gran afecte de gent que no tenia res a veure amb les institucions», va dir.
El cantautor Raimon (Xàtiva, 1940), premiat ahir amb l’Alta Distinció de la Generalitat valenciana, va assegurar que, encara que no s’ha sentit marginat, a la Comunitat Valenciana hi ha hagut una «forta hostilitat durant vint-i-tants anys» i li ho han posat «difícil».
«Rebo el premi esperançat i amb una part d’escepticisme», va dir el cantautor, sense saber per què «durant molts anys s’ha intentat que no tingués presència normal» en molts llocs on el volien escoltar.
«És difícil, però és veritat que la situació és molt bèstia des d’un punt de vista econòmic.
El país s’ha quedat sense el Banc de València, sense Bancaixa, sense res; és una situació brutal, ho han deixat net com una patena», va comentar.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/10/10/cultura/1444468027_484309.html
