Ho ha dit en declaracions a Rac1, on ha assenyalat que s’obrirà un procés que «no serà ràpid» i que marcarà diferents tendències a la UE, dins del Regne Unit i fora del Regne Unit i la UE.
El conseller d’Afers exteriors, Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat, Raül Romeva, ha alertat que Escòcia i Irlanda han votat majoritàriament per seguir a la UE i ha afirmat que era «d’esperar» que l’exministre principal d’Escòcia, Alex Salmond (SNP), demanés aquest divendres un segon referèndum d’independència.
Romeva ha demanat aquest divendres «tranquil·litat absoluta» als catalans que viuen al Regne Unit després de la seva decisió de deixar la UE.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/24/catalunya/1466759157_000104.html
