Rufián, per la seva banda, s’ha centrat més a criticar al seu objectiu polític: «El principal adversari del procés és Podem, no CDC».
En aquests moments és ell qui li diu coses a l’Espanya fatxa que no vol escoltar de cap manera”.
«Si és extraordinari que algú de Santa Coloma s’assegui en una butaca del Congrés, el problema el té el país.
Segons el diputat republicà, Podem és més contrari a l’independentisme per una qüestió ideològica.
Si cabregem segons quins intel·lectuals de l’Espanya més Espanya és perquè reflectim la seva derrota», ha sentenciat.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/04/catalunya/1459791077_052056.html
