A Euskadi, a Galícia.. L’electorat premia els perfils centristes.
«L’electorat premia els perfils centristes.
El conseller de Cultura de la Generalitat, Santi Vila, ha aplaudit al seu compte de Twitter els resultats de les eleccions gallegues i basques.
Comença un cicle nou?
«El PP a Galícia és molt de centre i el PNB a Euskadi representa un autonomisme molt nou.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/26/catalunya/1474882041_372816.html
