El ‘cas Benítez’ La diputada de la CUP Mireia Vehí ha criticat les contínues peticions dels diferents sindicats per adquirir les pistoles elèctriques.
“Benítez va morir per una pallissa i un atac de cor, no l’hauria salvat la tàser”, ha assegurat.
El passat 27 d’abril va comparèixer a la Cambra catalana l’inspector responsable de la divisió tècnica del cos, Josep Saumell.
La tàser és una demanda laboral per protegir companys i ciutadans”.
El representant del Sindicat de Comandaments de l’Escala Intermèdia dels Mossos d’Esquadra, Miquel Rovira, ha explicat, en el marc del grup de treball sobre la utilització per la policia de pistoles elèctriques que s’està duent a terme al Parlament, que els sergents no volen “utilitzar la tàser en la seva pròpia pell”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/11/catalunya/1462964028_418299.html
