R. Si pensem tal com ens diu la gent dels negocis, perdrem definitivament el periodisme.
El realisme actual diu una altra cosa; és un moment poc coratjós, i és inevitable un punt de decepció.
P. També ha canviat molt el llenguatge que feia servir, llavors amb més anglicismes i molt més barroc que ara.
P. El to no és més un tema d’actitud que dels anys?
Quan Manuel Vázquez Montalbán deia que el Barça era l’exèrcit simbòlic de Catalunya tots ens enteníem, igual que quan dèiem que el català és la llengua pròpia de Catalunya.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/20/cultura/1469040003_027252.html
