Un terratrèmol de 3,6 de magnitud en l’escala de Richter ha sacsejat la comarca de la Selva el matí d’aquest diumenge, segons ha informat l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC).
El sisme s’ha pogut percebre àmpliament a la província de Girona però no ha provocat cap dany material ni personal, segons l’ICGC.
L’ICGC ha posat a disposició dels ciutadans un formulari en què poden notificar si han notat o no el terratrèmol.
Amb les primeres informacions hi ha hagut disparitat sobre la magnitud del terratrèmol.
L’Institut Geogràfic Nacional (IGN) ha informat que el terratrèmol era de 4 graus.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/04/catalunya/1472980792_996008.html
