El vídeo conté testimonis de diputats del PP i Ciutadans, periodistes i pares que han sol·licitat el 25% de classes en castellà per als seus fills en escoles públiques, entre d’altres.
Alonso ha explicat que aquesta situació ha millorat en els últims anys, però ha definit el final de la dècada dels noranta com «els anys de plom».
El vídeo dura 27 minuts i intenta explicar la idea d’Alonso que el nacionalisme català ha aplicat el concepte de «contramobilització» als seus adversaris polítics.
Societat Civil Catalana considera que Catalunya viu en un clima polític comparable al de règims totalitaris.
S’hauria d’intentar entendre com un documental de tesi que va a favor d’una idea i en aquest cas és com un article d’opinió», ha afegit.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/26/catalunya/1461665144_036238.html
