La meva teoria és que tot allò bo de l’ecosistema de Barcelona s’ha reproduït a Madrid, perquè han vingut professionals de Barcelona.
L’ecosistema de Madrid és més gran, hi ha més activitat.
P. Creu que s’estan bastint entre Barcelona i Madrid dues realitats paral·leles també en el sector cultural?
Els Teatros del Canal van ser fundats el 2009 pel Govern autonòmic i amb el polèmic Albert Boadella al capdavant.
R.A Barcelona també hi ha gent de fora.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/20/cultura/1471717470_469257.html
