Avui hem presentat els estudis per a la connexió del tram.
Segons els estudis, el tramvia en superfície transportaria 222.000 viatgers al dia, mentre que els autobusos només 49.000.
L’Ajuntament de Barcelona ha presentat aquest dimecres els estudis tècnics per triar entre les diferents opcions de connexió de les dues xarxes de tramvia que hi ha actualment.
Els estudis consideren quatre alternatives: el tramvia en superfície per l’avinguda, el mateix traçat però soterrat, el trajecte pels carrers Provença i Marina de l’Eixample, i els autobusos elèctrics també per la Diagonal, l’opció que defensava l’anterior govern de Xavier Trias.
La regidora ha explicat que aquest mateix dimecres s’han reunit amb els grups.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/23/catalunya/1458733406_661069.html
