Un atropellament a la important estació de Renfe de Plaça Catalunya a Barcelona ha provocat aquest dijous al migdia retards a totes les línies de Rodalies, que poden superar els 45 minuts.
Passades les 12 del migdia s’ha obert la circulació per les dues vies, però la normalitat del servei es recuperarà progressivament durant les properes hores.
Tot i que les línies R2 i R11 no circula pel tram afectat, Renfe informa que també poden patir retards per la magnitud del problema.
En aquell moment s’ha pogut obrir la circulació per les dues vies.
A causa de l’atropellament, Renfe ha modificat el recorregut de les línies que circulen per aquest tram: R1, R3 i R4.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/21/catalunya/1461230918_647927.html
