Una dona de 38 anys ha mort aquest dimarts a la tarda després de ser atropellada per un autobús al districte barceloní d’Horta-Guinardó.
Al lloc dels fets s’han desplaçat dues ambulàncies medicalitzades de el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) que no han pogut salvar la vida de la dona, que havia mort en l’acte.
Els fets han tingut lloc a les 17.07 a la confluència de l’avinguda de la Mare de Déu de Montserrat amb el passatge dels Garrofers del barri del Guinardó.
També s’hi han desplaçat diverses dotacions de la Guàrdia Urbana de Barcelona i la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat del cos municipal, que ha obert una investigació per esclarir els fets.
Per causes que s’estan investigant, la víctima ha estat atropellada per l’autobús de la línia 32 de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/06/catalunya/1473185793_296017.html
