El cartell és just al camí que faran la majoria dels assistents al congrés des de l’aeroport del Prat fins als pavellons firals.
L’agència Apricots té contractada la tanca i, just al costat, Samsung va col·locar una publicitat.
Martínez afirma que “és un exercici de responsabilitat social amb la nostra ciutat i ho farem a zero euros, no cobrarem res per retirar la nostra publicitat”.
“Hi ha locals que ofereixen comissions a taxistes que superen els cent euros per client, allà s’estafa sistemàticament”, adverteix.
Des de Fira de Barcelona certifiquen que és certa la negociació entre MWC i Apricots, que ha conclòs amb la retirada de la tanca.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/16/economia/1455627324_603129.html
