“Estic segura que el que jo vaig viure amb aquest màster és conseqüència d’una situació irregular.
Segons un portaveu de la UB, el màster era extern —ni la gestió ni els docents eren de la UB— i l’IL3 només n’expedia la certificació.
El GSM li va retenir 722 per gestions com a càrrecs bancaris, preparació de documentació o enviaments de correus electrònics.
La jove va denunciar la seva situació a l’IL3 i a la UB, els quals li van recomanar canviar de màster.
Amb tot, encara que la UB no ha explicat quin tipus d’anomalies s’han detectat per decidir suspendre el màster, un portaveu ha indicat que “arran de la queixa, l’única que ha rebut la UB per aquest màster, es pren la decisió d’anul·lar-lo”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/25/catalunya/1466876592_128698.html
