Fonts de TMB qualifiquen de «menors» els danys detectats «en els baixos dels trens» en el moment de retirar-los a cotxeres.
La CGT alerta dels «elevadíssims costos» que suposarà reparar els trens afectats i lamenta la «deriva d’externalització» de la direcció de l’empresa.
El sindicat CGT ha denunciat que divendres passat una travessa mal col·locada a les vies de la línia 5 del metro de Barcelona va provocar danys en els baixos de 31 combois.
«TMB està valorant els danys soferts pels trens, per fer l’oportuna reclamació a l’empresa contractista com a responsable del material de l’obra», afegeixen.
Per aquest motiu els desperfectes es van produir en circular els metros durant la jornada del divendres.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/04/catalunya/1475594271_885974.html
