Vidal es referia, sense anomenar-lo, al sindicat CGT, majoritari al comitè d’empresa del metro i que està fent de portaveu de la vaga.
La regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, ha advertit avui a Catalunya Ràdio que «una part dels representants dels treballadors està enrocada i ens està conduint a un carreró sense sortida».
L’aturada d’ahir també va rebre les crítiques del conseller delegat del Mobile World Congress, John Hoffman.
«Estem en contacte permanent [amb Hoffman], la ciutat està molt preparada per acollir esdeveniments d’aquest tipus», ha afegit Vidal.
Vidal compareixerà per valorar la reunió amb el sindicats, que ahir va durar sis hores i va acabar de matinada, i la jornada d’avui, marcada per la vaga d’autobusos.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/23/catalunya/1456213788_261684.html
