Va ser precisament el 2012 quan, segons fonts policials, “Martín Blas va ser enviat per muntar dos pisos francs a Catalunya per investigar líders independentistes”.
Villarejo admetria d’aquesta manera l’existència d’una “policia patriòtica” que operava llavors.
“Vam viatjar junts el 2012”, ha respòs Villarejo a la pregunta de la fiscalia sobre la seva relació amb l’excap d’Afers Interns.
Altres han volgut veure en la seva declaració el reconeixement de l’existència d’una “operació Catalunya”.
Gairebé tres hores d’interrogatori en el qual tots els advocats de les parts implicades i el fiscal han pogut interrogar el declarant, convertit en l'»agent encobert» més famós d’Espanya.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/06/espana/1467825484_071809.html
