Des d’ERC, Trini Capdevila ha preguntat tant al PP com a Ciutadans «quin mèrit va fer la infanta Cristina per Barcelona».
Tots els grups hi han votat a favor llevat de Ciutadans, que s’ha abstingut, i el PP, que hi ha votat en contra.
L’Ajuntament de Barcelona ha donat aquest dimecres el primer pas per atorgar la Medalla d’Or de la Ciutat a Muriel Casals, una iniciativa que ahir van presentar conjuntament els grups municipals de CiU i ERC.
Tots dos han argumentat que, tot i valorar la trajectòria de Casals, aquesta no s’ha caracteritzat pel seu llegat a la ciutat de Barcelona.
L’atorgament d’aquesta medalla ha portat diferents grups a recordar la retirada de la concedida a la infanta Cristina fa tot just un mes, quan Ciutadans i el PP tampoc van donar suport a la proposta.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/17/catalunya/1455705062_515462.html
