La interrupció del servei ha afectat les dues línies que circulen per l’estació de l’Autònoma, la S-2 (Sabadell) i la S-55 (UAB).
La línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha quedat tallada aquest matí durant mitja hora a l’alçada de l’estació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), a causa d’una protesta estudiantil.
La protesta estudiantil no ha afectat només el transport públic, sinó també el privat.
El servei s’ha restablert pocs minuts després de les 9.00, també segons FGC.
El seguiment de la vaga ha estat molt irregular.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/02/actualidad/1456906958_291614.html
