Per què hi ha tanta gent que li té mania a Guardiola?
I al Barça ja se sap: vol i dol; Núñez i Cruyff; Rosell i Guardiola.
Per això hi ha tanta gent que li té ràbia.
Ara es diu també en alguns mitjans que el seu futbol ha caducat.
El futbol és irracional, té un punt de bogeria que el fa incontrolable, però el que li ha passat a Guardiola és fins a un cert punt lògic i conseqüent amb la seva personalitat.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/05/deportes/1462457706_957048.html
