La tercera nit de protestes a Gràcia pel desallotjament de l’anomenat “Banc Expropiat” ha degenerat la nit d’aquest dimecres en disturbis una altra vegada.
Abans, un fort dispositiu policial ha acordonat els voltants del banc i ha impedit que els protestants el tornin a ocupar.
Sense lloguer el propietari va tornar a demanar el desallotjament i el dilluns ho va aconseguir.
Un lloc on diversos veïns asseguren que es guarden alguns dels pals, pedres i productes que utilitzen els violents contra els Mossos.
El primer propietari del local va ser Caixa Catalunya i posteriorment un particular que va sol·licitar al jutjat el desallotjament.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/25/catalunya/1464199623_283558.html
