Els veïns d’Olot han votat aquest dimarts majoritàriament a favor que la ciutat deixi d’organitzar el correbous durant la seva festa major.
El 60,06% dels veïns que han participat en la consulta han votat a favor de deixar de programar l’espectacle taurí el pròxim setembre.
L’alcalde assegura que, “com a veí”, també ha votat a favor de deixar d’organitzar la consulta.
El correbous se celebrava a Olot, tradicionalment, la nit del dissabte de les Festes del Tura des del 1984.
Entre l’1 de juny i avui, els 29.068 ciutadans empadronats al municipi més grans de 16 anys podien exercir el seu dret a vot a través d’Internet.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/07/catalunya/1465326326_008430.html
