Així defineix el segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, el Pla Brexit que acaba d’activar el consistori per atreure empreses de Gran Bretanya a la capital catalana.
“El que fem és alçar la mà i dir que Barcelona és un bon lloc per implantar una empresa, per invertir-hi”.
El Pla Brexit busca captar activitat econòmica d’empreses globals de països extracomunitaris que vulguin operar des de Barcelona per Europa, especialment firmes dels Estats Units i el Japó.
Un viatge que Collboni ha preparat amb la Cambra de Comerç i durant el qual contactarà, segons ha explicat, amb “amb creadors d’opinió, bancs i empreses que podrien tenir interès a implantar-se” a Barcelona.
L’objectiu: “Atreure inversions amb ocupació ben pagada i de qualitat”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/17/catalunya/1474108303_688900.html
