L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, vol contractar.
“Necessitem més treballadors municipals si volem lluitar contra els desnonaments i aquest pla vol ser un primer pas en aquesta direcció”, ha recordat Pisarello.
La CUP demanava revertir les privatitzacions per mitjà de la remunicipalització de serveis públics i, segons Pisarello, el govern municipal ja va per aquest camí.
En l’anterior mandat del convergent Xavier Trias ja s’havia utilitzat l’ampliació de serveis essencials per contractar 80 bombers i 300 treballadors en la Guàrdia Urbana.
“Hem d’aprofitar totes les esquerdes disponibles”, ha dit Gerardo Pisarello, primer tinent d’alcalde i portaveu, que ha anunciat aquest divendres 1.900 places en total fins al 2019.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/22/catalunya/1461320696_241040.html
