Poc després, els agents dels Mossos d’Esquadra han començat a carregar i han fet fora els okupes després de realitzar algunes identificacions.
A continuació, han començat les corredisses i els enfrontaments entre els joves manifestants i els agents que dilluns ja van sacsejar el barri.
GIANLUCA BATTISTADesprés dels aldarulls i les corredisses, sobre les onze de la nit, alguns veïns del barri van iniciar una cassolada contra la intervenció policial.
Gràcia s’ha despertat aquest dimarts amb contenidors i cotxes cremats, oficines bancàries reventades, 15 ferits i un detingut.
Colau ha ofert un espai alternatiu als okupes de Gràcia i ha condemnat els fets però ha advertit que cal preguntar-se perquè s’han produit.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/24/catalunya/1464118561_351700.html
