Barcelona viurà a partir d’aquest divendres la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que organitza l’Ajuntament.
La Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura inclou un conjunt d’activitats que celebren altres ciutats europees, com Madrid, París, Copenhaguen o Londres.
La principal novetat d’enguany serà la celebració del Dia Sense Cotxes en feiner: dijous 22 de setembre.
«Si tothom col·labora i deixa el cotxe a casa, tenim moltes alternatives de mobilitat i podrem demostrar al món els beneficis d’una ciutat pacificada», ha expressat.
En tots dos només hi podran passar transport públic, bicicletes i veïns.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/14/catalunya/1473848181_376023.html
