En la seva interlocutòria, el jutge considera que de les paraules de l’exbanquer es desprèn «una possible operativa perquè la família Pujol reunís grans quantitats d’efectiu per al seu patrimoni».
Segons la seva declaració, publicada per EL PAÍS, tant els càrrecs com la família de Pujol es van enriquir gràcies als sous dels funcionaris.
El jutge de l’Audiència Nacional que investiga el cas Pujol ha decidit recórrer un nou camí per esbrinar l’origen dels fons ocults de la família de l’expresident català.
Aquests «saldos ociosos» representaven «al voltant d’un 3%» dels rendiments generats per les nòmines i haurien d’haver estat lliurats a la Seguretat Social i Hisenda.
Els pagaments servien per pagar «bufandes, que són com propines als alts càrrecs afins a la ideologia imperant en aquell moment», recull el testimoni.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/25/catalunya/1464195066_409090.html
