La passió pel procés ha portat a una desconsideració de la política com a art del possible.
En l’escenari del postprocés, ni els actors ni els guions estan dibuixats amb prou claredat.
La política de la irrealitat sempre té un cost, però no està escrit que l’hagin de pagar els qui l’han sustentat.
És la política qui ha de buscar formulacions que aclareixin els estats d’opinió i garanteixin un fair-play recentment trastocat.
En qualsevol cas, el més probable és que els costos de l’error secessionista els hagi de pagar la societat catalana.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/17/opinion/1468781847_249897.html
