Tardà i Fernàndez formen part de la iniciativa Free Otegi, free them all.
Joan Tardà, portaveu d’ERC al Congrés, i David Fernàndez, exdiputat de la CUP al Parlament, han anunciat aquest dimecres que diumenge visitaran Arnaldo Otegi a la presó de Logronyo, on compleix condemna per pertinença a ETA.
«Diumenge visitem amb Fernàndez Otegi, empresonat per defensar la pau, la reconciliació i el democràtic dret a decidir», ha escrit el portaveu d’ERC a Twitter.
L’Audiència Nacional el va condemnar posteriorment a deu anys de presó per integració a ETA en grau de dirigent, tot i que el Tribunal Suprem va rebaixar la pena a sis anys i mig.
Els dos polítics catalans acudiran a la presó acompanyats per Jesús Eguiguren, expresident del Partit Socialista d’Euskadi (PSE), segons han detallat les forces independentistes.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/17/catalunya/1455710858_949966.html
