A les 22.15 els Mossos d’Esquadra van llançar salves amb escopetes i van forçar la dispersió dels manifestants, i els van seguir pel carrer Verdi.
Els manifestants van tombar contenidors d’escombraries, s’hi van protegir al darrere i van llançar pedres contra els agents de la policia autonòmica.
Els incidents van deixar almenys 16 ferits lleus i un detingut, segons han informat a Efe fonts sanitàries i policials.
Un grup de manifestants va intentar trencar aquesta protecció amb una serra radial i va ser llavors quan van començar els enfrontaments amb els Mossos d’Esquadra, que van intentar evitar-ho.
Van incendiar la caixa d’una furgoneta de l’empresa municipal BCNeta, van bolcar un vehicle i van llançar a terra les motocicletes que hi havia aparcades en bateria davant de l’oficina bancària.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/23/catalunya/1464035340_585787.html
