La Generalitat no es dóna per vençuda en el litigi per la devolució de les obres d’art de Sixena.
En l’expedient presentat al jutjat s’argumenta que en les seves resolucions no han donat resposta a set dels vuit requeriments presentats per la Generalitat, obviant així “qüestions fonamentals”.
El president aragonès, Javier Lambán, va afirmar dijous que demanarà l’actuació de la policia judicial si no es lliuren les peces aquest dia.
Vila considera que són injustes les sentències que afecten les peces del Museu de Lleida i del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) i va assegurar que les institucions afectades també recorreran la decisió de l’Audiència d’Osca al Tribunal Suprem si és necessari.
Vila va insistir que és “inassumible” complir amb la data de lliurament del dia 25 i davant la possibilitat que la jutgessa no tingui en compte la nul·litat, va dir: “Confio una mica en el sentit comú i en la prudència de tots”, informa Europa Press.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/15/cultura/1468607022_009628.html
