Però els treballadors denuncien la pressió assistencial que provoquen les mesures d’ajustament.
El pla per reequilibrar els comptes passava per un increment de tarifes del 3,6%.
No es van abaixar sous ni va haver-hi acomiadaments, però tampoc se’ls han pagat els retards salarials que estaven previstos.
“Aquests pacients s’emboteixen ara a l’Hospital de dia d’oncologia i hematologia, amb el risc de contagi d’infeccions”, diuen les mateixes fonts.
“Els ràtios de personal són els mateixos o inferiors.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/03/catalunya/1459705975_051568.html
