La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, no ha defraudat, avui, els que han anat a veure-la i escoltar-la al Fòrum Europa.
«A fora al carrer, el món viu d’una altra manera i vostès són iguals que els altres i els han de representar», ha continuat Martí.
«La Mónica està a l’horta i al carrer, i la diferència que hi ha entre ella i vostès és que ella fa una política humanitària i la majoria de vostès, no», ha assenyalat.
En quin món viuen, vostès?, els ha etzibat.
«La Mònica és valenta i a vostès els falta valentia», ha agregat aquest admirador de la consellera que avui ha tingut els seus minuts de glòria.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/09/29/espana/1443525870_358984.html
