A conseqüència de l’accident, Protecció Civil va activar el pla Ferrocat i va tallar la circulació ferroviària.
Adif va habilitar un autobús per traslladar els 25 passatgers del tren fins a Lleida.
Un tren que es dirigia cap a Lleida va impactar amb la motocicleta.
El jove que ahir dimarts va quedar en estat crític després de ser atropellat per un tren a Mollerusssa (Pla d’Urgell) ha mort a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Segons fonts properes a la investigació, la moto va avançar els vehicles i no va respectar la barrera mentre creuava el pas a nivell.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/10/catalunya/1455086217_966072.html
