Qualsevol delinqüent pensarà: “No està malament; dos anys per homicidi i tortures és un bon acord”.
Per cert, dos agents més estan acusats d’obstrucció a la justícia: un per netejar les taques de sang a terra —un diligent exercici d’higiene— i una altra per requerir les filmacions dels veïns.
Quan es va crear el cos dels Mossos d’Esquadra molts ciutadans van pensar que s’obria un període de transparència policial a Catalunya.
I això malgrat que alguns mossos van recórrer els domicilis del veïnat demanant —Déu sap amb quina finalitat i els mortals ens ho imaginem— els enregistraments sobre la reducció de la víctima.
Sí, certament no és gaire edificant que els cossos que protegeixen els ciutadans surtin ben parats o de rebaixes amb el ministeri públic i així s’evitin mals majors.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/09/opinion/1462794073_792508.html
