La sanitat catalana, pública per descomptat, és al centre de la polèmica i del debat social.
L’últim, centenars de creus de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) a les places de Vic i Olot anunciant-ne la mort.
I una imatge per a aquest estiu: la plaça de Vic coberta per 200 creus grogues amb l’exabrupte.
Es podria dir que la Generalitat, Salut, i la seva obstinada acció politicoeconomicista no tenen res a veure amb la desesperació i la degradació en curs.
A la palestra, interessos que superen el que és mèdic, fins i tot el que és sanitari i saludable, per esdevenir una arma llancívola sociopolítica i partidària.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/29/catalunya/1469809698_430443.html
