Diuen els atletes i els especialistes que els de Barcelona van ser els millors Jocs de la història.
Sigui o no així, cosa que ningú pot confirmar ni desmentir objectivament, la injecció d’orgull ciutadà va ser espectacular.
Només cal veure xifres dels hotels que hi havia i dels que hi ha, els turistes que rebíem i els que rebem o els visitants de la Sagrada Família aleshores i ara.
Qui escriu estava a l’institut i va entrar un profe a la classe cridant com un boig.
Val a dir que també va haver-hi contestació i oposició, sobretot per com es van fer les coses.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/17/catalunya/1476716036_531207.html
