El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ha activat tres avisos, per intensitat de pluja, per acumulació de pluja i per l’estat de la mar.
Endesa ha informat de la manca de subministrament elèctric a centenars de clients de Premià de Mar, Cabrera de Mar, Vilassar de Mar, i també a Blanes o Lloret de Mar.
El cos de Bombers ha rebut gairebé 266 avisos per la pluja, sobretot dels municipis de Premià de Mar i Vilassar de Mar.
Això ha provocat que la riera de Cabrils baixés molt plena al seu pas per Vilassar de Mar.
La N-II ha quedat tallada entre Vilassar de Mar i el Masnou per la calçada inundada.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/12/catalunya/1476292151_277198.html
