L’empresa alacantina Energy Sistem amagarà vint mòbils pels carrers de Barcelona durant els dies del Mobile World Congress.
Energy Sistem, que tindrà un estand al Mobile World Congress, es dedica a dissenyar telèfons mòbils, tauletes tàctils i auriculars.
La companyia ha detallat que els telèfons en sí no seran al carrer.
«La gent de Barcelona només s’emporta el pitjor del Mobile: embussos de trànsit i molta gent pel carrer», comenta Jorge Moraleda, responsable de continguts d’Energy Sistem.
Per aquest motiu, ha decidit «portar el Mobile fora del Mobile» i regalar terminals dels telèfons que la companyia dissenya, valorats en uns 150 euros.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/16/tecnologia/1455636301_252984.html
