«Ens han robat la possibilitat d’aconseguir la justícia i que ho sàpiga tothom», s’ha sumat la María, una altra vilatana.
Més d’un centenar de persones s’han concentrat al carrer d’Aurora, just al costat d’on vivia i d’on va ser detingut l’empresari, convocats pels impulsors del blog Justícia Juan Andrés.
D’aquesta manera, els agents eviten el judici i entrar a presó.
«Aquest pacte és una vergonya pública», ha criticat Iñaki, emocionat, una de les persones del barri que es va implicar en el cas.
«S’han imposat els interessos espuris i polítics», va afegir.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/09/catalunya/1462791140_925714.html
